Reklamace a vrácení zboží

Nesedí velikost nebo zboží neodpovídá vaším představám?

Nic se neděje, jsme tu pro vás. Pamatujte, pokud jste zakoupili zboží online máte právo ho vrátit a žádat vrácení peněz bez udání důvodů do 14 dnů od zakoupení.

Kam zasílat reklamace:

Queri von Xerxes s.r.o.,
Velká Dominikánská 129/10
412 01 Litoměřice

Postup reklamace:

  1. Vytisknete si a vyplňte formulář - Budete potřebovat číslo dokladu (faktura), vaše kontaktní údaje, číslo bankovního účtu (kam vám vrátíme peníze)
  2. Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  3. Formulář + reklamované zboží dobře zabalte a pošlete na adresu pobočky.
  4. Vyčkejte na kontaktování - obvykle se ozveme do 48 hodin.

V případě kladného vyřízení reklamace vám uhradíme náklady spojené s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Na zpracování reklamace máme 30 dní od doručení. O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.

O průběhu reklamace se můžete informovat e-mailem na adrese info@queri.cz.

Podrobné informace a znění podmínek najdete v dokumentu Obchodní podmínky

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení