Reklamace a vrácení zboží
Nesedí velikost nebo zboží neodpovídá vaším představám?
Nic se neděje, jsme tu pro vás. Pamatujte, pokud jste zakoupili zboží online máte právo ho vrátit a žádat vrácení peněz bez udání důvodů do 14 dnů od zakoupení.
Kam zasílat reklamace:
Queri von Xerxes s.r.o.,
Velká Dominikánská 129/10
412 01 Litoměřice
Postup reklamace:
- Vytisknete si a vyplňte formulář - Budete potřebovat číslo dokladu (faktura), vaše kontaktní údaje, číslo bankovního účtu (kam vám vrátíme peníze)
- Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
- Formulář + reklamované zboží dobře zabalte a pošlete na adresu pobočky.
- Vyčkejte na kontaktování - obvykle se ozveme do 48 hodin.
V případě kladného vyřízení reklamace vám uhradíme náklady spojené s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Na zpracování reklamace máme 30 dní od doručení. O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
O průběhu reklamace se můžete informovat e-mailem na adrese info@queri.cz.
Podrobné informace a znění podmínek najdete v dokumentu Obchodní podmínky.